婚外情 第三者 非罕見-   老公有 外遇 時  6個表現

如果你伴侶有齊以下表現,就是時侯找找有沒有通姦證據

表現一: 神秘失蹤

老公有外遇 時他會一反常態,平時出入的時間全部變晒,有時連影都無埋,電話都唔聽。食lunch話食成三粒鐘。而且失蹤頻率非常之高。如果 老公有外遇 ,到過時過節,他會喺唔見到人又或者喺最古怪的時候現身,例如情人節約你食早餐。

表現二: 答案模糊

老公有外遇 ,你問佢去咗邊,只會好籠統咁答:「同同事happy hour囉!」仲要啲同事喺無姓無名、酒吧邊度又唔記得、食咗咩等細節隻字不提。

表現三: 突然轉性

戀愛中的人有樣睇(佢戀愛呀,不過唔係指同你)。老公有外遇,以前死氣沉沉,而家就容光煥發,成個人好似充晒電咁。佢又突然對你好好,又送花又送表。佢咁做,一係內心做補償,更大可能係想分散你嘅注意力。當然如果佢以前好錫你,而家就對冷冷淡淡,咁就更加似係偷緊情。

當一個女人愛著這個男人的時候,就是很婆婆媽媽的。但當這個女人不再愛自己的男人,當然不會再問長問短。老公有外遇 ,唔難發現

表現四: 奇怪來電

老公有外遇 ,佢電話會出現好多無號碼嘅古怪來電。電話一響,他就表現緊張,神神秘秘,或者成日要行埋一邊傾。更多時係即刻delete啲message。

表現五: 神秘新相識/嗜好

老公有外遇 佢會透露自己識咗班新朋友,要每星期上堂。又要出去應酬,但又唔俾你同班新相識見面。

表現六: 仇視「同行」

當喺電視、電影看到 出軌 男人偷食的情節,他就變得好激動,例如勁鬧個男主角係衰人,或者更多時,佢一粒聲都唔出,額頭冒汗。

一兩點出現並不代表甚麼,但如果有4至5點就要留意了。私家偵探可以幫你找到她的日常行蹤及接觸過的人,但我們更注重如何預備你接受任何我們找到的結果。